Konstiga drömmar man har ibland

Vet inte var hjärnan får allt ifrån. Ibland drömmer jag så konstigt om så konstiga människor och djur och utomjordingar och varmkorvar och allt möjligt. Och när jag drömmer konstiga drömmar och vaknar till en stund då är jag så nyfiken på vad som kommer att hända så då kan jag bara inte kliva upp utan tvingar mig själv att somna om för att jag ska få veta hur det slutar. Och det är som allra roligast när man nästan somnar. Drömmen fortsätter men man kan själv styra vad som händer, delvis i alla fall. Så om nåt inte går som man själv vill så är det bara att börja om.

Men men nu ska jag ut och få lite friskluft hade jag tänkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0