Bättre. Eller?

Jo men jag tror det. Det känns som det men man vågar ju aldrig riktigt lite på att det är så. Men man måste väl helt enkelt lite på det som sägs.

Helgen var trevlig. Hade väl kanske kunnat vara lite lite bättre men överlag bättre än förväntat. Vilket kanske inte säger så himla mycket egentligen.

Just nu är jag bara irriterad över en Tradera-annons som jag trodde slutade en dag senare än den gjorde och på grund av det som gick jag miste om ett riktigt klipp! Usch och fy vad irriterad man blir!

Jag kan inte fatta att det är så himla kallt här inne. Konstigt väder är det, det är kanske därför.

Nu ska jag nog ta och pyssla lite med min nya blogg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0