Kaffekok mitt i natten

Mamma och Fred kom hem från Spanien inatt. Guuud va solbrända dom hunnit bli på EN vecka. Helt sjukt!! Dom hade haft det riktigt bra verkar det som men dom såg trötta och slitna ut. RÄTT ÅT DEM som åker iväg till sol och värme utan att ta mig med! Hur som helst så erbjöd jag mig att koka lite kaffe som dom kunde sörpla i sig lite snabbt här innan dom körde dom 7 milen hem. Dom åkte härifrån vid halv tre ungefär, och här sitter jag, vaken mitt i natten. Visserligen har jag fått två små kort och ett kuvert gjorda. Blev riktigt nöjd. Har kommit på ett lite (bara lite) annorlunda sätt att göra kort på. Gjorde så på mosters födelsedagskort och blev fast vid layouten direkt! Så fler sånna kort blir det definitivt.

Imorgon är det kurs. Jag längtar så! Skönt att boka dagen innan för då behöver man inte vänta så länge. Fast samtidigt tråkigt att inte har något att se framemot..

Lilla katten är sjuk =( Hon har varken ätit eller druckit på hela dagen. Och så kräks hon upp slem 1 gång i timmen ungefär. Jättesynd om henne. Hon är alldeles vimmelkantig på fort hon är uppe och går. Hon har inte ens orkat jaga dom stora katterna idag, bara legat och sovit. Om hon inte är bättre imorgon när jag kliver upp så får hon nog åka till doktorn för jag kan inte tänka mig att en sån liten varelse klarar sig nå länge utan vätska.

Nu ska jag försöka sova lite. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0