Konstig vecka

Ja det har det verkligen varit. Upp och ner.. nej mest ner faktiskt. Allt känns verkligen konstigt bara. Ont överallt, trött och ledsen. Ingenting känns bra. Förutom en sak. Och om det försvinner vet jag inte vad jag ska ta mig till. Jag ska göra mitt allra bästa.

Skolan går det åt skogen med totalt. Men kanske kanske att jag hinner ikapp idag. Jag kanske kan trolla med knäna idag och se till att komma ikapp. Man vet aldrig. Jag ska i alla fall försöka.

Nåt som jag har att se framemot är i alla fall 3 paket. Jag hela TRE stycken. Och ett är stort och dyrt och roligt! Tänk att jag äntligen hittade en hyfsat billig. Nu kanske det kan bli lite kort gjorda och sålda i alla fall. Nya stämplar också, till "allmänna" kort. Kan knappt vänta tills paketen kommer! Men lite pengar blir det kvar. Men det är jag van vid. Jag är i alla fall klar med presenten till mamma. Ska väl knäppa kort och lägga in här har jag tänkt så jag har det kvar. Men det är ju långt tills hon fyller år, vet inte hur jag ska kunna hålla mig från att ge det till henne. Men jag har ju en back-up...

Nu ska jag kanske göra nåt vettigt. Men bara kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0