Paket idag

Idag kom ett av paketet. Precis som planerat! Jättefina stämplar blev riktigt sugen på att göra vårkort. Känns nästan som att det är julafton imorgon för jag längtar så tills det stora paketet kommer. Fast det är ju inte säkert att det kommer imorgon heller men det bör det göra eftersom det var packat i söndags och min betalning kom in idag. Jag ser ingen anledning att INTE skicka det idag i sånna fall.

Känns som att jag håller på att bli förkyld igen. Blir lite värre för varje dag som går. Lite snorig och väldigt ont i halsen. Jobbigt när det är så här. Är hellre jättesjuk i fyra dagar och sen blir frisk istället för att vara lite småsnorig i två veckor.

Jag skulle så gärna vilja ha mycket pengar. Det är jag ju knappast ensam om men ändå. Tänkte att det kanske är någon som läser det här som har jättemycket pengar och inte vet vad dom ska göra av dem. Då kan dom ju ge pengarna till mig.

Jag skulle faktiskt behöva ett jobb. Jag skulle vilja ha ett jobb. Men det går ju inte så länge det är så här. Frågan är hur länge det ska behöva vara så här. För just nu är det verkligen omöjligt för mig att ha ett jobb. Det känns förjävligt. Men så är det. Men imorn ska jag upp på sjukhuset i alla fall. Kanske det går bättre den här gången. Man kan ju alltid hoppas.

Nej nu ska jag dricka lite te och fortsätta längta efter mitt paket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0