Ska man skriva lite kanske?!

Ja men nu var det jättelängesen jag skrev. Förmodligen så längesen att alla tappat hoppet om att någonsin ska skrivas något i denna blogg igen. Men NU händer det!

Men jag har inte mycket att skriva om. Eller egentligen så har man väl kanske det men det är inte ofta något känns viktigt att skriva om egentligen.

Det händer inte så mycket roligt om dagarna. Men så är det väl för alla. Eller roliga saker händer det väl varje dag men inget speciellt. Jag har fått ett nytt tv-spel som är roligt. Ja....

Idag pratade Niklas med sin systers yngsta son. Han är så himla rolig. Det bara trillar ut roligheter ur honom jämt tycker jag. Man skulle kanske umgås mer med honom. Visserligen är han bara tretton år så det skulle verka lite mystiskt efter ett tag.....

Hur som helst, Niklas pratade med honom i telefon idag. Det kanske inte är så roligt om man inte känner honom men det är så himla typiskt honom att säga nåt sånt här:

Niklas: Har du mamma eller pappa inne?
Marcus: Jag ska kolla....... HALLLÅÅÅÅÅ?! (ropar efter mamma eller pappa)
Niklas: Var det ingen hemma?
Marcus: Nä pappa är i Föne och mamma är på IP.

Varför ropa från början?! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0