Inget nytt

Nej inget nytt, varken om vädret eller digitalkameran =( Det har bara snöat ännu mer och när jag äntligen skulle byta batterier upptäckte jag att det var slut. Och jag glömde be sambon köpa nya idag när han var och handlade... Attans!

Jag har i alla fall kommit igång med mitt gästdesignprojekt. Trodde det skulle vara helt omöjligt först men nu har alla prylar legat framme på vardagsrumsbordet i två dagar. Jag har flyttat om, klippt till och bytt ut och nu börjar det faktiskt likna något. Tror det satt mycket i att jag inte tagit kort som jag var riktigt nöjd med. Skrev ut två nya idag och då blev allt glasklart! Nästan i alla fall men ni förstår säkert vad jag menar.

Och imorgon kommer mitt alfabet. Eller det borde göra det i alla fall. Om det inte gör det blir jag grymt besviken. Det är ju liksom det som saknas på min layout. Men jag ska ju göra en till är det tänkt. Och några  kort. Hur ska det här gå??

Nu ska jag fortsätta pyssla lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0