Scrapträff i Ljusdal

Ja i helgen har det varit träff. Riktigt trevlig har jag haft. Lite trögt att komma igång i början. Men jag var ju träffoskuld så då kan man inte begära så mycket heller.

Det är väl inte meningen att man ska få mycket gjort under sånna här träffar antar jag för man satt mer och kollade vad alla andra gjorde. Jag tycker verkligen att jag fått med mig mycket inspiration från träffen. Man blev på nåt sätt mycket modigare när man får se i verkligheten att det liksom inte finns något rätt och fel. Jag tror faktiskt att min stil har ändrats lite i helgen. För att jag blivit så inspirerad av alla som använder lite tuffare papper och lite starkare färger =)

Och så gjorde jag ju bort mig ordentligt! Jag provade min bordsgrannes ProMarker pennor så nu är väl jag också fast. Vilka uuuunderbara pennor att rita med. Jag vill ha! Jag vill ha! Jag vill ha! Åhhhhh.....  Men jag har ingen alls =(

Och så fick jag ju sälja några kort också. Tjänade igen det jag handlade för på träffen och lite till. Så materialet jag köpte där var gratis! Inte dåligt!

Nej nu blev jag pysselsugen när jag skrev om allt det här. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Nina

Men va skoj! Du hade ju oxå blogg, skoj å se vad alla andra skapar å bli inspirerad. En annan har ju inte sååå mycket tid på vardagarna att pyssla nu, men ibland slår jag till å gör nått =) Bloggen din åker på bevakning! *kram*

2008-04-28 @ 12:16:04
URL: http://snostjarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0