Vilken shoppingvecka!

Ja och jag tycker faktiskt att jag fått mycket för ganska lite pengar. Fast allt är ju relativt...

Idag har jag beställt 6 st qk dies!! Gissa om det blir julafton när dom kommer! Dessa har jag beställt:

           

            


Och så har jag ju köpt de fina ställen som det finns bild på i föregående inlägg.

Och så har jag köpt 30 st vita kuvert, 30 st cellofanpåsar, 1 ark ez-mount och 1 fluid chalk.

Som sagt nästan vecka är det definitiv julafton! Jag har fyra paket som ska komma då! Avundsjuk någon? =)
Och så har jag handlat en ny mönstersax (fiskars scalloped) och lite nya papper Rena Rama Verkstan här i Ljusdal. Nu ska jag aldrig handla nåt igen....


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej!!
Då ska jag åka in och höra på statoil i Delsbo när jag åker hem ifrån mor å far sen.
Men först lite äppelpaj å kaffe ska de bli....mums!!
Trevlig Helg Gumsan

2008-04-19 @ 18:30:17
URL: http://mamzen.blogg.se/jenniizpyssel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0