Utmanad x2

Jag har ju blivit utmanad av både Jenniiz och Kicki! Söta ni! Här kommer mina svar.

Regler:
*Beskriv först reglerna
*Svara på alla frågor
*Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din
*Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?
1. Styra upp min blogg.
2. Väcka en kompis och spela golf med honom.
3. Dammsuga och städa
4. Gå ut med hunden
5. Ta det lugnt och mysa!

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Inte så mycket för då var jag bara 13. Antagligen skrev ner alla mina hemligheter i rosa dagböcker medan jag lyssnade på Arvingarna.

Ställen du bott på?
Jag föddes ju i Indien. Så man kan väl räkna med att jag bott där i ca fyra månader. Sen "flyttade" jag till Storån till mamma och pappa =). Sen bodde jag och mamma i Ytterhogdal ett tag. Sen blev det flytt tillbaka till Storån. Jag bodde efter skilsmässan både hos mamma och pappa så jag har ju bott i Kårböle också. Sen flyttade jag till Ljusdal där jag fortfarande bor. Har bott på fyra olika ställen här. Det har blivit en del flyttar märker jag....

5 saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Betala av föräldrarnas hus/billån, se till att framtida barn aldrig ska behöva tänka på skolavgifter och annat tråkigt.
2. Göra massa roliga saker. Köpa saker jag tror att jag behöver. Kläder, skor, resor. Och självklart massa pysselsaker. Bara för att jag kan!!
3. Byta bil!
4. Köpa/bygga ett hus och inreda och dona så att det blir PRECIS som jag vill ha det =)
5. Njuta av att jag har mer pengar än jag nånsin kommer kunna göra av med.

Ska fundera lite på vilka jag skickar vidare till. Uppdatering kommer snart! Tack tjejer för en rolig utmaning och förlåt att det tagit lite tid. Jag är inte mindre tacksam för att ni tänkte på mig för det =)

För att göra allt lite enklare skickar jag vidare till samma som fick min award. Det är ju kul att få veta lite mer om dem. Även om de kanske svarat förut.

Cath

Kamilla

Anneh

Carina W

Kicken

Cattis

DjSmurf

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Tack igen ;) jag har redan svarat på denna,men det är alltid lika kul att läsa om alla andra...

Kramis!!

2008-07-19 @ 16:07:57
URL: http://kamillasscrapping.blogspot.com
Postat av: cattis

Har också svarat på denna. Men som Kamilla säger är det alltid kul att läsa andras... =)



Kram

2008-07-20 @ 09:12:46
URL: http://kathis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0