Den oändliga listan

Listan senast uppdaterad: 29/7-08
Grejer med * efter vill jag ha lite extra mycket =)

Här kommer jag fylla på med saker som jag vill ha och bocka av de saker som jag köpt. Kan ju faktiskt vara lite kul att hålla koll på.

Verktyg:
Fiskars Skärmaskin*
Hörnstans - Rund* (Har en stor, vill ha en liten)
Mönstersax - Scallop*
Håltång
Metallinjal
Bind it All
Dymo
Xyron
Punch - Retro Flower***
Varmluftspistol


Dekorationer:
Scrappers Floss - Har vit
Stora blommor
Chipboard alfabet
Chipboard dekorationer

QuicKutz:

Enkla Dies:
Tag rs-0168
Leaf rs-0101

Sill och Nubbe c-0026-s
Dubbla Dies:
Soccerball ks-0140*
Martiniglas
Garden Tools ks-0436*
Watering can ks-0437*
Funky Chicken ks-0272
Present ks-0388
Daisy ks-0538
Lamb ks-0178
Kyckling KS-0411
Telephone ks-0663
Turtle ks-0124
Alfabeten:
Daisy Skinni Mini*
UptownGirl Classic
Abigail Classic
Maddie Anne Classic
Chopsticks Limited Edition
Lucy Classic*****
Roxy Classic************
Snow Angel
Goose Bumpz:
Blommor
Prickar
Tillbehör:
Magpie Nesting Tins - Vita
KomfyKutz
Zip Around Binder - Rosa

Färg & Pennor:
ProMarkers* (Har: Berry Red, Blush, Pastel Pink, Ruby, Gold, Pastel Beige, Marsh Green, Forest Green, China Blue, Pumpkin, Burnt Umber, Rose Pink, Spice, Pastel Yellow, Lavender, Sky Blue, Blender)
Making Memories Childhood-kit, akrylfärger
Faber Castell Polychromos, färgpennor för MCP.

Stämplar
Dopstämplar
Filurenstämplar
Swirl-clearstamps
Aj aj Otto
Blomma i ram
Long Bold Caps Alphabet - Hero Art Clearstamps

Stämpeldynor och stämpeltillbehör:
Fluid Chalk.*

Förvaring:
Förvaring till mina papper (12x12)
Pärmar till plastfickorna med stämplar


Tillbehör och hjälpmedel:
Akrylblock
Limpenna
Photofix

Ez-mount

Saker att altra:
Canvasduk på träram, 30 x 30 cm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0