Lite nya grattiskort

Idag har verkligen varit en spännande dag. Hade möte med Ann från Miroi och pratade lite om vad jag skulle göra om jag går som lärling hos Carina på Rena Rama Verkstan. Vi bytte rikting efter lite snack och nu verkar det bli riktigt roligt! Det är inget bestämt än och vi måste prata mer om hur vi ska ha det men om det går som vi vill så blir det säkert jättebra!

Här kommer några grattiskort som jag knåpat ihop till en beställning. Det blev tyvärr lite konstigt ljus. Jag knäppte korten ganska tidigt imorse och ljuset ute var typ blått och det syns på korten.

Nu ska jag sätta mig och göra lite grejer till en gäst-dt-ansökan =)






Kommentarer
Postat av: CamillaB

Tack för besök och fina ord i min blogg!



Du hade en fråga om hur jag gör mina rosetter. Jag gör en helt vanlig rosett som jag sedan trixar och drar i till jag blir nöjd. Inga konstigheter alls, bara lite tålamod.



Kram Camilla

2008-10-21 @ 20:22:44
URL: http://millanpillans.blogspot.com
Postat av: Sofia aka skberg74

Vilken härlig inspirationskälla du har här i din blogg massa snygga saker. Grattis till vinsten och vilken toppen praktikplats

2008-10-22 @ 20:26:20
URL: http://skberg74.blogspot.com
Postat av: Maria

Stort grattis till vinsten. Den är du verkligen värd. Vilka fina kort du gör. Hoppas att allt går bra med lärlings prylen. Det verkar ju vara kanon.



Kram



Mek

2008-10-24 @ 20:04:11
URL: http://mek73.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0